قوچان نژاد: بازی در تیم ملی افتخار است
 
استقلال
استقلال محبوب هر چه دله ...

خبرآنلاین- رضا قوچان نژاد می گوید مشکل خاصی برای پیوستن به تیم ملی ایران ندارد.

رضا قوچان نژاد معروف به گوچی بازیکن ایرانی تیم سنت ترویدن بلژیک در گفت و گو با یکی از شبکه های خارجی بازی کردن در تیم ملی را یک افتخار دانست:« به هر حال من یک ایرانی هستم و بازی کردن در تیم ملی برایم افتخار به حساب می آید.»

او این را گفت و با بیان اینکه تنها مشکلش برای حضور در ایران خدمت سربازی است ادامه داد:«تنها مشکلی که من دارم خدمت سربازی ام است.البته فکر نمی کنم مشکل دیگری وجود داشته باشد.من شنیده ام که آقای کروش به بلژیک آمده اند و بازی من را دیده اند اما ایشان را ندیدم ولی می گفتند که کروش در ورزشگاه بوده است.»

قوچان نژاد ادامه داد:«من 12 سال در هلند بازی کردم و با پیشنهادی که از سنت ترویدن داشتم به بلژیک آمدم.»

این در حالی است که مدیر فوتبال تیم سنت ترویدن هم در این گفت و گو به تمجید از قوچان نژاد پرداخت و گفت:« همین که رضا از تیم ملی ایران پیشنهاد دارد یعنی اینکه ما راه را درست رفته ایم.رضا حتی از تیم کلن آلمان هم پیشنهاد دارد که این یک اتفاق خوب به حساب می آید.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید. 09398369927
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورزشی (استقلال و پرسپولیس)و آدرس abolfazil9927.LXB.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 6381
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1